Visie, missie en kernwaarden

Visie:

Een RSB Bioscoop binnen handbereik voor iedere Nederlander.

 

Missie:

Met passie de meest comfortabele en persoonlijke bioscoopervaring mogelijk maken.

 

Kernwaarden:

Alles wat we doen, doen we met PASSIE:

P = Persoonlijke aandacht

Alle ontwikkelingen moeten er toe leiden dat de gast nog meer persoonlijke aandacht krijgt.

A = Aantoonbaar

Meten is cruciaal om resultaten aantoonbaar te maken.

S = Service & kwaliteit

Door de hoogste service & kwaliteit te bieden willen we de meest comfortabele bioscoopervaring mogelijk maken.

S = Structureel onderscheidend

Het structureel anders zijn dan traditionele en grote bioscopen heeft ons gebracht waar we nu staan en zal ons brengen waar we naar toe willen.

I =  Investeren naar winst

De investeringen worden grotendeels uit eigen middelen gedaan en moeten bijdragen aan het verbeteren van het resultaat.

E = Eenvoud

We streven ernaar om alle (bedrijfs)processen zo eenvoudig mogelijk in te richten voor zowel de gasten als de medewerkers.