Visie, missie en kernwaarden
Visie:
Een RSB bioscoop binnen handbereik voor iedere Nederlander.
Missie:
Met passie de meest comfortabele en persoonlijke bioscoopervaring mogelijk maken.
Kernwaarden:
Alles wat we doen, doen we met PASSIE:
P = Persoonlijke aandacht
Alle ontwikkelingen moeten er toe leiden dat de gast nog meer persoonlijke aandacht krijgt.
A = Aantoonbaar
Meten is cruciaal om resultaten aantoonbaar te maken.
S = Service & kwaliteit
Door de hoogste service & kwaliteit te bieden willen we de meest comfortabele bioscoopervaring mogelijk maken.
S = Structureel onderscheidend
Het structureel anders zijn dan traditionele en grote bioscopen heeft ons gebracht waar we nu staan en zal ons brengen waar we naar toe willen.
I = Investeren naar winst
De investeringen worden grotendeels uit eigen middelen gedaan en moeten bijdragen aan het verbeteren van het resultaat.
E = Eenvoud
We streven ernaar om alle (bedrijfs)processen zo eenvoudig mogelijk in te richten voor zowel de gasten als de medewerkers.