Persberichten

De bezoekers in de watten leggen, daar draait het om bij ‘mister servicebios’ Han Wolf

WIJCHEN - Han Wolf is de baas van het grootste ‘echt Nederlandse’ bioscoopconcern RSB Cinemas. De Wijchenaar schreeuwt dat niet van de daken en het was ook nooit zijn ambitie. Maar groeien, dat wil hij.

De Gelderlander, Peter Deurloo 18-11-19, 20:27 

Zijn ouders begonnen halverwege de jaren 80 van de vorige eeuw voor zichzelf met een bioscoop van twee zalen op de Wijchense Markt: Cinema Roma. Nu heeft Han Wolf zes bioscopen waarvan een aantal met vier zalen. Zijn 260 medewerkers ontvangen er elk jaar meer dan 800.000 bezoekers en hij zet 12 miljoen euro om. En Wolf wil dóór: wat hem betreft kan uiteindelijk elke Nederlander op de fiets naar een RSB-bioscoop.

Geen slechter moment

Vader en moeder Wolf hadden geen slechter moment kunnen kiezen om te beginnen dan 1984. ,,Het was de laatste grote klapper voor de bioscoopindustrie in Nederland’’, zegt Han Wolf. Klapper in negatieve zin dan. Een omzetdaling van 30 procent door de opkomst van de videorecorder met VHS-systeem. 1984, 1985 en 1986 waren rampjaren.

Vader was bedrijfsleider geweest bij de Nijmeegse bioscopen Calypso en Luxor. Hij dacht: dat kan ik ook op eigen benen. ,,Hij was gaan kijken in Stadskanaal. Daar had je een van de eerste servicebioscopen van Nederland.” Drankje, hapje en rokertje erbij in een kleine zaal. Korte zitrijen, gezelligheid. 

Een concept dat was komen overwaaien uit Duitsland. Wolf senior bracht het naar Wijchen. ,,Het sloeg meteen aan. Het luidde vijftien jaar van groei in. De eerste jaren waren moeilijk, maar mijn vader zei altijd dat het feit dat we servicebioscoop waren, ons heeft gered. Ik denk dat hij gelijk heeft.”

Elektrotechniek

Bij Han Wolf zit het ondernemen in het bloed. Zijn beide ouders kwamen uit ondernemersfamilies. Toen zijn vader in 1994 overleed, studeerde Han nog elektrotechniek. Hij koos voor het bioscoopvak. Hij wilde zijn vleugels uitslaan. Bouwde eerst, samen met zijn moeder, een derde zaal erbij in Wijchen. ,,Mijn eerste bouwervaring. Ik vond het fantastisch.”

Hij ging vervolgens ook buiten het dorp kijken. In 2002 kwam Cine Twins in Malden. In 2005 Take Ten in Uden. Daarna CineLounge in Houten, Bioscoop van Heemstrabaan in Beuningen en Cinema Gold in Veldhoven. En Cinema Roma verhuisde naar een nieuwe locatie in Wijchen: net als de andere vijf een fonkelnieuw gebouw. 

,,Mijn vader zat iedere dag achter het loket. Sigaar in de mond, kaartjes verkopen. Mijn moeder ontving de gasten in de zaal. Met een paar medewerkers runden ze de hele bioscoop. Ik wilde wel meer dan dat. Ik zat al vrij snel in een meer aansturende rol. Ik ben goed in alles wat met getallen te maken heeft. Ik voerde ook al snel de computer in om de boel te automatiseren. En ik ben veel meer aan marketing gaan doen.”

Geen nummer

Toch is de persoonlijke benadering van zijn ouders ook gebleven. ,,Je krijgt bij ons geen barcode als je reserveert, je bent geen nummer. Je wordt op je eigen naam ontvangen en een plaats gegeven.” De bezoekers in de watten leggen, daar gaat het om.

In 2005 bouwde hij in Uden naast het zwembad. ,,Die bioscoop, de eerste met vier zalen, moest even hoog worden als het zwembad. Wat moet je met die extra hoogte? We hebben er een balkon in gelegd. Een luxe afdeling waar je ook champagne krijgt geserveerd. Dat werkte heel erg goed.” 

De volgende bioscoop, in Houten, kreeg vier balkons. ,,Ze komen er van heinde en verre naartoe. Nu is het balkonconcept standaard.” In Beuningen kon het niet. ,,Daar was de keuze: twee zalen of één grote zaal met een balkon.”

Fantastisch concept

Waarom steeds verder uitbreiden? ,,Ik heb sinds mijn 17de die drive, die ambitie. Ik vind het gewoon leuk om te doen. En ik vind ook persoonlijk het concept servicebioscoop fantastisch. Ik wil meer Nederlanders ermee in contact brengen. Het is een mooi alternatief.”

Twee derde van de Nederlandse bioscoopmarkt is in handen van drie buitenlandse concerns. Zij willen zo veel mogelijk megabioscopen bouwen. De middelgrote bioscopen verdwijnen, weet Wolf. Aan het andere eind van het spectrum zitten de filmhuizen met arthousefilms en de servicebioscopen. ,,In Londen zie je het al. Daar zijn alleen nog óf megabioscopen óf service-achtige bioscopen.”

De bioscoop van het dorp

Bezoekers maken de keuze op grond van de beleving die ze prettig vinden. Een grote donkere zaal met een enorm scherm waar je helemaal in de film duikt. Of een gezellige persoonlijke bioscoop met een warme uitstraling en veel service. ,,Wij presenteren ons ook niet als een concern. Wij zitten altijd in een dorp of plaats waar we de enige bioscoop zijn. De bioscoop van dat dorp.”

Wolf is ervan overtuigd dat hij met dat concept gaat overleven. Hij werd er de grootste mee in Nederland. Hij lacht: ,,Dat kwam doordat de grotere Nederlandse ketens allemaal door buitenlandse bedrijven zijn opgekocht.”

Diverse ijzers in het vuur

Is het een concept dat alleen in kleinere plaatsen werkt? ,,Dat is een grote vraag, omdat het nog nooit in een stad is geprobeerd. Als ik een volgende stap zet, zal dat een servicebioscoop in een stad zijn.” 

Hij heeft diverse ijzers in het vuur. ,,De helft van de plannen komt nooit tot uitvoering en de bouw van een bioscoop is een traject van een jaar of acht. Het is een investering van 4 miljoen. Is dat eng? Nee, ik geniet daarvan.”

Naar artikel op Gelderlander.nl


Veldhoven, 23 november 2016

Cinema Gold krijgt meest krachtige laserprojector ter wereld in alle zalen

Veldhoven – Vandaag bevestigt de Veldhovense bioscoop de eerder gemaakte belofte dat haar toekomstige gasten hoge kwaliteit mogen verwachten. Onderdeel van de “Cinema Gold standaard” is dat alle vier de zalen beschikken over de meest krachtige bioscoopprojectoren ter wereld. Cinema Gold wordt hiermee zelfs de eerste bioscoop in Europa die volledig uitgerust wordt met deze high-end laserprojectie. Omdat deze uitzonderlijke kwaliteit in iedere zaal geboden wordt, is het niet meer nodig om uit te zoeken in welke zaal een bepaalde film draait.

De projectie zal zorgen voor levensecht beeld op de zaal-brede doeken. “We kunnen tot 120 beelden per seconde projecteren en 4k resolutie, waardoor het beeld minimaal vier keer zo scherp wordt”, vertelt manager Michiel van de Wiel trots. “De projectoren zorgen daarbij voor een uitzonderlijk hoge lichtopbrengst op het doek, wat vooral bij 3D films de beleving en het comfort ten goede komen.”

Ook het geluid zal in alle zalen voldoen aan de “Cinema Gold standaard”. Door het 7.1 kanaals surround systeem wordt het geluid overal om je heen gebracht. “We gebruiken speakers die zijn uitgerust met ribbon drivers, waardoor het geluid niet als hard en schel zal worden ervaren, maar zuiver en meeslepend”, licht Michiel van de Wiel toe.

Naast hoogwaardige audiovisuele techniek is de service van hoog niveau. Na ontvangst worden de gasten naar de ruime fauteuils begeleid en tijdens de voorstelling kunnen hapjes en drankjes van een uitgebreide menukaart besteld worden. Verder beschikt iedere zaal over een balkon. Voor en na de voorstelling hebben balkongasten de mogelijkheid om een hapje en drankje te nuttigen in de exclusieve Club Lounge.

De opening van Cinema Gold staat gepland voor begin 2017. De prijzen van toegangskaartjes zullen marktconform zijn. De bioscoop gaat werk bieden aan circa 40 personen en er zijn nog een aantal vacatures. Meer informatie over de vacatures is te vinden op de facebookpagina van Cinema Gold. Deze is ook bereikbaar via www.cinemagold.nl.


Veldhoven, 26 oktober 2016

Bioscoop in Veldhoven wordt “Cinema Gold”

Veldhoven – Begin volgend jaar wordt in Veldhoven een nieuwe standaard voor bioscoopbezoek geïntroduceerd: “Cinema Gold”. Dit is tevens de naam van de bioscoop die nu in aanbouw is. "De naam staat voor de kwaliteit die we continu zullen nastreven", vertelt manager Michiel van de Wiel trots. Het pand, dat inmiddels bijna wind en water dicht is, wordt de komende maanden ingericht naar het ontwerp van een gerenommeerde architect.

Niet alleen aan de inrichting wordt veel aandacht besteed, gasten van Cinema Gold kunnen rekenen op persoonlijke aandacht. Deze benadering verwacht men wellicht eerder tijdens een luxe cruise dan in een bioscoop. Bij aankomst in de zaal wordt men persoonlijk naar de ruime fauteuils begeleid en wordt de uitgebreide menukaart overhandigd. Tijdens de voorstelling kan er met een druk op de serviceknop een hapje en een drankje besteld worden. Iedere plaats heeft een tafeltje en verlichting die tijdens de voorstelling gedimd wordt. Gasten kunnen gratis telefonisch reserveren, maar uiteraard ook online.

Gasten hebben de keuze om plaats te nemen in de zaal of op het balkon. Op de balkons is het aantal royale fauteuils beperkt gehouden om de exclusiviteit te waarborgen. Er zijn maximaal 38 balkonplaatsen per zaal en een rij heeft niet meer dan 4 zitplaatsen. Bij aankomst wordt een glaasje champenoise aangeboden en voor kinderen is er ’s middags een alcoholvrije kindercocktail. Voor en na de voorstelling kunnen balkongasten genieten van een hapje en een drankje in de sfeervolle Club Lounge, waar net als op de balkons de menukaart nog uitgebreider is.

"We richten ons op een breed publiek en zullen daarom onder andere de grote blockbusters gaan draaien", licht Michiel van de Wiel toe. "Door de prijzen marktconform te houden, willen we voor iedereen toegankelijk zijn." Alle Veldhovenaren en filmliefhebbers uit de wijde omgeving kunnen vanaf begin volgend jaar gaan genieten van Cinema Gold.


Veldhoven, 15 februari 2016

Bioscoop in Veldhoven gaat 1e kwartaal 2017 open

Veldhoven – Veel Veldhovenaren en bioscoopliefhebbers uit de wijde omgeving kijken reikhalzend uit naar de nieuwe bioscoop in het Veldhovense City Centrum. Op dit moment wordt het parkeerterrein aan de Geer (achter de bibliotheek) “bouwrijp” gemaakt door onder andere de sloop van het fractiehuis. Als alles volgens plan verloopt dan zal de nieuwe bioscoop in het eerste kwartaal van volgend jaar haar deuren openen.

Het wordt een bijzondere bioscoop, die uniek is voor de regio. Gasten zullen meer in de watten gelegd worden dan bij een traditionele bioscoop. “In de Veldhovense bioscoop zal alles draaien om persoonlijke aandacht, kwaliteit en comfort” vertelt exploitant Han Wolf. Alle gasten van de nieuwe bioscoop kunnen tijdens de voorstelling eenvoudig een hapje en een drankje bestellen van een uitgebreide menukaart. Daarbij worden gasten getrakteerd op een sfeervolle inrichting, ontworpen door een gerenommeerde architect. De filmbeleving zal intens worden door grote zaal-brede doeken en een geavanceerd geluidssysteem.

In het pand van de bioscoop is ook 340 m2 horecaruimte gepland, verdeeld over twee verdiepingen voor bijvoorbeeld een restaurant of een grand café. Er is zelfs rekening gehouden met een terras. “Uit onderzoek blijkt dat ruim de helft van de bioscoopbezoekers voor of na de film buitenshuis een drankje gaan drinken of een hapje gaan eten” aldus Han Wolf. “Daarom zijn wij op zoek naar een horeca exploitant die kansen ziet in deze samenwerking”. De horecaruimte zal een eigen ingang krijgen en het concept staat los van de bioscoop.


Wijchen, 20 januari 2016

Nieuwe Cinema Roma officieel geopend

Het nieuwe pand van de Wijchense servicebioscoop is gisteren officieel geopend door medeoprichtster Maddy Wolf. Onder het toeziend oog van de genodigden werd exact dezelfde openingshandeling verricht als ruim 30 jaar geleden toen de bioscoop voor het eerst haar deuren opende aan de Markt in Wijchen. Symbolisch knipte Maddy Wolf een filmrol door die net als toen werd vastgehouden door haar kinderen Han Wolf (huidige directeur) en Périne Wolf.

“In de nieuwe bioscoop wordt de gast nog meer in de watten gelegd”, aldus Maddy Wolf. Gasten worden onder andere getrakteerd op een sfeervolle inrichting, ontworpen door een gerenommeerde architect. De filmbeleving is nog intenser doordat de doeken vele malen groter zijn dan de doeken in de oude bioscoop en ook het geluidssysteem is veel geavanceerder. Ook is er een uitgebreide menukaart met diverse nieuwe producten. Zo kun je bijvoorbeeld een portie ambachtelijke bitterballen of vers gebakken stokbrood bestellen.

De meest luxe ervaring beleef je als gast door te kiezen voor een plaats op het balkon. Dan heb je voor en na de film toegang tot de exclusieve Club Lounge die zich op de eerste etage bevindt. In de Club Lounge en op het balkon is de menukaart nog uitgebreider. Zo is er keuze uit diverse wijnen en kan er zelfs een fles champagne besteld worden. Ook kan er gebruik gemaakt worden van de garderobe of de jas kan opgehangen worden aan het haakje aan de zijkant van de ruime fauteuil op het balkon.

Reserveren kan naast online ook gewoon nog telefonisch op het vertrouwde nummer: 024 6421 070. Persoonlijke aandacht blijft immers het belangrijkste kenmerk van de servicebioscoop.


 

Wijchen, 27 november 2015

Nieuwe Cinema Roma gaat 10 december open

Veel Wijchenaren, Nijmegenaren en bioscoopliefhebbers uit de wijde omgeving hebben er sinds de start van de bouw (begin juni) al naar uitgekeken. Op 10 december zullen de eerste gasten ontvangen worden in de nieuwe servicebioscoop van Cinema Roma aan de Oude Klapstraat in Wijchen. De huidige bioscoop aan de Markt zal op 6 december definitief haar deuren sluiten.

“In de nieuwe bioscoop wordt op elk gebied het hoogst denkbare kwaliteitsniveau nagestreefd”, aldus vestigingsmanager Koen Brits. Gasten worden onder andere getrakteerd op een sfeervolle inrichting, ontworpen door een gerenommeerde architect. De filmbeleving zal nog intenser worden doordat de doeken vele malen groter zijn dan de doeken in de huidige bioscoop en het geluidssysteem is nog geavanceerder. Ook is er een uitgebreide menukaart met diverse nieuwe producten. Zo kun je bijvoorbeeld een portie ambachtelijke bitterballen of vers gebakken stokbrood bestellen.

De meest luxe ervaring beleef je als gast door te kiezen voor een plaats op het balkon. Dan heb je voor en na de film toegang tot de exclusieve Club Lounge die zich op de eerste etage bevindt. In de Club Lounge en op het balkon is de menukaart nog uitgebreider.  Zo is er keuze uit diverse wijnen en kan er zelfs een fles champagne besteld worden. Ook kan er gebruik gemaakt worden van de garderobe of de jas kan opgehangen worden aan het haakje aan de zijkant van de ruime fauteuil op het balkon.

Ondanks de enorme kwaliteitsverbetering blijven de toegangsprijzen onveranderd. Een kaartje kost €9,40 in de avond (balkon + €3,00) en €7,40 in de matinee (balkon + €2,50). Reserveren kan naast online ook gewoon nog telefonisch want persoonlijke aandacht blijft het belangrijkste kenmerk van de servicebioscoop. Reserveren voor 10 december of de dagen daarna kan vanaf maandag 7 december 12 uur.


 

Wijchen 8 juli 2015

Café-restaurant in nieuw pand van Cinema Roma

Wijchen – In het nieuwe pand van de Wijchense servicebioscoop zal ook een café-restaurant gevestigd worden. Gasten van Cinema Roma kunnen dus vanaf volgend jaar voor of na de film een hapje gaan eten en drinken in hetzelfde pand. Het café-restaurant moet net als de bioscoop in het eerste kwartaal van 2016 haar deuren gaan openen.

Cinema Roma voerde gesprekken met diverse uitbaters maar koos uiteindelijk voor Frans Schoenaker en diens compagnon Roy van de Blaak. Voor hen is Wijchen bekend terrein want ze exploiteren al drie andere succesvolle horecazaken in de regio: De Leurse Hof, Vesta en Het Verlangen.

Op dit moment maakt al ruim de helft van de gasten van Cinema Roma gebruik van de omliggende horeca. “Een café-restaurant naast een bioscoop is voor ons nieuw maar het sluit perfect aan bij de doelgroep waar we ons op willen richten”, vertelt Frans Schoenaker. “Mensen kiezen steeds meer voor de beleving van een complete avond uit en dat kunnen we nu ook in hetzelfde pand bieden”.

Het café-restaurant zal net als de bioscoop dagelijks geopend zijn en er komen ruim 100 zitplaatsen verdeeld over twee verdiepingen. De begane grond heeft een oppervlakte van ruim 200m2 en de eerste verdieping circa 100m2. Gasten kunnen er terecht voor lunch, diner en een borrel, zowel voor als na de film. “Het wordt een modern bruin café dat zal fungeren als ontmoetingsplaats voor jong en oud” aldus Frans Schoenaker.


 

Wijchen, 22 mei 2015

Nieuwe bioscoop Cinema Roma krijgt drie exclusieve balkonloges

De werkzaamheden aan de Oude Klapstraat (bij het oude postsorteercentrum) zijn deze week begonnen met als doel om in het eerste kwartaal van 2016 de eerste gasten al te kunnen verwelkomen. “De nieuwe bioscoop wordt een stuk ruimer en het concept wordt uitgebreid met balkonloges”, zegt vestigingsmanager Koen Brits. “Ook in het nieuwe pand kunnen onze gasten een hoog service niveau en persoonlijke aandacht verwachten.”

Vanaf de exclusieve balkonloges, waar straks iedere zaal over zal beschikken, heeft de gast het beste zicht op het doek. De menukaart is hier nog uitgebreider en luxer dan in de ondergelegen zaal. Zo kan men hier bijvoorbeeld een fles champagne bestellen. Verder beschikken de balkonloges over een eigen toiletgroep en kan men voor en na de film genieten van een hapje en een drankje in een aparte, sfeervol ingerichte ruimte die alleen toegankelijk is voor balkongasten.

Het nieuwe pand dat qua grondoppervlakte bijna verdubbeld wordt tot 850 vierkante meter, krijgt wederom 3 zalen maar deze zullen ruimer opgezet zijn dan de huidige zalen waardoor het aantal stoelen groeit naar 330. De centrale bar en keuken zijn afgesloten van de zalen zodat de gast tijdens de film niets hoort van de bereiding van de versnaperingen.

Ruim 30 jaar geleden opende Cinema Roma haar deuren als één van de eerste servicebioscopen van Nederland. Het serviceconcept is in de loop der jaren steeds verder ontwikkeld en het nieuwe pand zal ervoor zorgen dat het concept ook in de toekomst verder ontwikkeld kan blijven worden.


Malden, 4 juli 2014

Cine Twins is weer open na renovatie

De grootschalige renovatie waardoor de servicebioscoop aan het Kerkplein in Malden circa drie weken gesloten was, is nu helemaal afgerond. De servicebioscoop is weer dagelijks geopend en via de facebookpagina van Cine Twins zijn een aantal geïnteresseerden uitgenodigd voor een openingsfeest.

“De eerste reacties op het nieuwe interieur zijn erg positief” zegt vestigingsmanager Pleuni Witteveen trots. “We hebben de verwachtingen van velen overtroffen en dat was ook precies onze bedoeling”. De servicebioscoop denkt door deze investering van 400.000 euro een lichte stijging van het bezoek te realiseren maar vooral de tevredenheid van haar gasten te verbeteren.

Bij de renovatie zijn alle 334 stoelen in de drie zalen vervangen en er is gekozen voor nieuwe wand- en vloerbedekking in frisse kleuren. Iedere zaal heeft een andere kleur gekregen: roze, blauw en groen. In de vernieuwde entree komen deze drie kleuren samen. Ook zijn er een aantal technische aanpassingen gedaan. Zo is er een nieuw geluidssysteem in de zalen: “Dolby surround 7.1” en de akoestiek is verbeterd voor een rustiger en zuiverder geluid.


Houten, 4 juni 2014
CineLounge ontving vandaag haar miljoenste gast

Al snel na de opening in 2010 bleek dat het concept van de servicebioscoop CineLounge aanslaat bij de inwoners van de regio Houten. In vier jaar tijd hebben al één miljoen mensen zich tijdens de voorstelling laten voorzien van een hapje en een drankje.
Om deze mijlpaal te vieren worden alle gasten vandaag getrakteerd op een “Houtens rondje”. De 7 jarige Chenoa uit Vleuten is de gelukkige miljoenste gast. Zij mag een jaar lang gratis naar de film met 4 personen.

Vestigingsmanager Annemieke McCabe kijkt trots terug op de afgelopen vier jaar: “Uit ons onderzoek voor de opening bleek dat er ruimte was voor een bioscoop in Houten. Maar dat we zo snel één miljoen gasten zouden ontvangen hadden we eerlijk gezegd niet verwacht”.
CineLounge onderscheid zich van andere bioscopen door een uniek serviceconcept. De gasten worden persoonlijk ontvangen en naar hun plaats in de zaal begeleid. Tijdens de voorstelling kunnen de gasten op een knopje drukken om een versnapering te bestellen.

Daarnaast kunnen de gasten kiezen voor luxe plaatsen op balkon loges. Hier heeft men het beste zicht, wordt men ontvangen met een glaasje champenoise en krijgt men iets te knabbelen. “Balkon loges zijn erg geliefd bij onze gasten”, vertelt Annemieke McCabe. “Inmiddels kiest één op de vier gasten voor deze extra luxe.”


Vrijdag 23 augustus 2013
Burgemeester Verheijen bezoekt genomineerden Ondernemersaward Wijchen 2013

De Ondernemersaward is het zakelijke event van Wijchen, georganiseerd voor en door Wijchense ondernemers. Op donderdag 24 oktober wordt in sportcentrum Arcus bekend gemaakt wie dit jaar de Ondernemers van het Jaar 2013 zijn geworden.

De gehele jurering ligt dit jaar in handen van dezelfde jury-leden als in 2012, n.l. voorzitter Gerard Hendriks, Rob Netten, Jo Rutten, Piet Philipsen en Bas de Hon. De eerstse taak voor de jury is volbracht, n.l. de genomineerden bekend maken.

Alle genomineerden zijn op vrijdag 23 augustus op de hoogte gebracht door burgemeester Hans Verheijen.

De genomineerden zijn:
Categorie 1: Bouw, industrie, groothandel
- Janssen Lasertechnieken - Modderkolk enginering & maintenance - Florence Nails
Categorie 2: Dienstverlening, horeca, detailhandel
- Cinema Roma - Sengers Schoenen - Café Anneke
Categorie 3: Aanstormend talent (korter dan 5 jaar geleden gestart)
- Fleur Sneep van de Meerenburgh - Astrid Schraven van De Loft - Joost de Valk van Yoast B.V.

De komende weken worden de genomineerden door de juryleden bezocht waarbij op uiterst zorgvuldige wijze zoveel mogelijk informatie wordt verzameld over de ondernemer waarbij de diverse aspecten over het ondernemen de revue zullen passeren. En dan is het wachten tot 24 oktober 2013... De feestelijke avond waar bekend wordt gemaakt wie de winnaar per categorie is.


Dinsdag 5 maart 2013
2000 taarten en een smile bij Houtense bioscoop

HOUTEN - 2000 taarten werden er dit weekend bij CineLounge in Houten uitgedeeld. De bioscoop vierde zijn derde verjaardag. “We gaan er nog een paar dagen mee door” zegt Annemieke McCabe, vestigingsmanager, “want we hebben ruim ingekocht om in ieder geval niemand teleur te moeten stellen. Duizenden mensen met een smile, gewoon fijn om te doen”.
 


Het feest is echter nog niet voorbij, want tot eind maart kan iedereen die óók in maart jarig is bij alle films gratis naar binnen. Dat wordt wel tweemaal in de bioscoop aan de hand van het ID bewijs gecheckt en de kaartjes kunnen niet vooraf worden opgehaald, maar het is in principe onbeperkt in aantal bezoeken. “Alleen op zaterdagavond kan het niet, want dan zitten we al vol en voor 3D- en extra lange films geldt de normale toeslag.”


 Maandag 17 december 2012
Take Ten bedankt bezoekers met het uitdelen van banketstaven

Alleen maar glunderende gezichten op zaterdag en zondag bij de uitgang van Take Ten. En dat kwam niet alleen door de film. Aan alle 2188 filmbezoekers deelde de bioscoop 2 dagen lang zomaar banketstaven uit om te vieren dat er inmiddels 1.500.000 bezoekers zijn geweest.

Manager Bart Custers zegt: “En dat mag best eens een keer, want het is het publiek uit Uden en de wijde omgeving dat ons succes met anderhalf miljoen bezoeken heeft gemaakt. We zijn blij dat ze terugkwamen en blijven komen. En ze zullen een steeds beter product aantreffen. Een film kan ik niet verbeteren, maar mijn staf en ik kunnen er wel voor zorgen dat het publiek er zich alleen maar lekker bij voelt en niets tekort komt.”


Dinsdag 16 oktober 2012
50.000 bezoekers bij Bioscoop van Heemstrabaan

Vanochtend liep de 50.000e bezoeker naar binnen bij Bioscoop van Heemstrabaan in Beuningen. Vroege vogel mevrouw van de Mark was de gelukkige en werd door vestigingsmanager Koen Brits in het zonnetje gezet. Ze werd met haar dochters blij verrast met een bos bloemen en tien filmcheques van de bioscoop. 

Nog geen jaar open en al 50.000 bezoekers zijn gaan kijken naar het bijzondere concept van Bioscoop van Heemstrabaan met luxe alom, bediening aan de stoel en gespecialiseerd in digitale en 3D-films. 

Vestigingsmanager Koen Brits: “We zijn officieel 17 januari geopend en dan nu al zo’n succes. Met alle medewerkers werken we aan de hoge kwaliteit van service met 50.000 bezoekers als resultaat. Op naar de volgende mijlpaal!”